طریقه فعال کردن ریپلای در اینستاگرام و فعال‌ سازی کوییک ریپلای

بررسی امکان ارتقا به مسنجر جدید و فعال کردن ریپلای اینستاگرام

برای فعال‌سازی قابلیت ریپلای در اینستاگرام، باید دایرکت قدیمی خود را به نسخه‌ی جدید مسنجر ارتقا دهید. اما باید توجه داشته باشید که این امکان هنوز در برخی از حساب‌های اینستاگرام فعال نشده است. بنابراین، ابتدا باید بررسی کنید که آیا این گزینه در حساب کاربری خود در دسترس است یا خیر. برای این منظور، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اپلیکیشن اینستاگرام را در گوشی آیفون یا اندروید خود باز کنید و به قسمت پروفایل خود بروید.

  • بر روی گزینه سه خط در بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید. حالا از منوی باز شده، گزینه ” Update messaging ” را بررسی کنید. در صورت مشاهده این گزینه، روی آن ضربه بزنید.

  • گزینه‌ی Update را انتخاب کنید. توجه کنید که بعد از انتخاب این گزینه، تمامی مکالمات قبلی شما حفظ می‌شود؛ اما امکان بازگشت به دایرکت قبلی نیز وجود ندارد.

در صورتی که اکانت اینستاگرام شما به‌روزرسانی شده و به دلیل وجود یک باگ در نرم‌افزار، قابلیت پاسخگویی به پیام‌ها از بین رفته است، می‌توانید با ورود به بخش ” Settings” گوشی خود و از طریق بخش ” اپلیکیشن‌ها “، نرم‌افزار اینستاگرام را پیدا کنید. سپس در صفحه باز شده، حافظه نهان (کش) اینستاگرام را پاک کنید. اگر باگ اینستاگرام شما هنوز حل نشد، باید آن را گزارش دهید.

گزارش باگ فعال نشدن ریپلای اینستاگرام

اگر فکر می‌کنید عدم ظاهر شدن گزینه ” Update messaging ” به دلیل وجود یک باگ است، می‌توانید این مشکل را از طریق قابلیت “Report a Problem ” در اپلیکیشن اینستاگرام به توسعه دهندگان اعلام کنید. برای انجام این کار، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اپلیکیشن اینستاگرام را در گوشی آیفون یا اندروید خود باز کنید و به قسمت پروفایل خود بروید.
  • روی گزینه‌ی سه‌ خط در بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید و Settings را انتخاب کنید.

  • وارد قسمت Help شوید و Report a Problem را انتخاب کنید. دوباره روی Report a problem ضربه بزنید.

  • در صفحه‌ی ظاهرشده مشکل نشان داده نشدن گزینه Update messaging را به زبان انگلیسی عنوان کنید. می‌توان از متن پیشنهادی زیر استفاده کرد:

The feature of “Update messaging” is not showing in my Instagram app. Please fix this issue as soon as possible. Thanks

  • درصورت تمایل، می‌توانید با انتخاب Take screenshot از صفحه‌ی اصلی اینستاگرام خود که آیکون دایرکت را نشان می‌دهد، عکس بگیرید و در این قسمت اضافه کنید. پس از انتخاب این‌ گزینه، حالت اسکرین‌شات فعال می‌شود، در این وضعیت، به منو قبل برگردید تا به صفحه فید اینستاگرام برسید. سپس، روی آیکون دوربین ضربه بزنید تا عکس در فرم گزارش مشکل پیوست شود.
  •  روی گزینه‌ی Submit ضربه بزنید.

فعال‌سازی قابلیت ریپلای در نسخه وب اینستاگرام

افرادی که از نسخه وب اینستاگرام استفاده می‌کنند، همچنین علاوه بر کاربران گوشی‌های اندروید و iOS، می‌توانند از قابلیت ریپلای در اینستاگرام بهره‌برد. برای استفاده از این قابلیت، باید ابتدا وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید و به بخش دایرکت (پیام‌های مستقیم) بروید. سپس مخاطبی که می‌خواهید با او گفت‌وگو کنید را انتخاب کرده و وارد صفحه چت شوید. سپس پیامی که می‌خواهید روی آن ریپلای (پاسخ) دهید را پیدا کنید. اگر دقت کنید، در کنار پیام یک آیکون سه نقطه وجود دارد که با کلیک بر روی آن می‌توانید به گزینه “Reply” (پاسخ) دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر این روش، می‌توانید با استفاده از آیکون ریپلای که به شکل یک فلش در کنار پیام مورد نظر است، پیام‌ها را ریپلای کنید. استفاده از این روش شبیه به ریپلای کردن در نسخه موبایل اینستاگرام است.

فعال‌ سازی ریپلای اینستاگرام با فعال‌ سازی کوییک ریپلای

وقتی اتصال بین فیسبوک و اینستاگرام با موفقیت برقرار می‌شود، زمان آن رسیده است که Quick Reply فعال شود و این امکان به دایرکت اینستاگرام اضافه شود. Quick Reply یک قابلیت است که به کاربران اجازه می‌دهد برای جملات از پیش تعیین شده، کلمات کلیدی را مشخص کنند و در زمان پاسخ به این جملات، تنها با استفاده از کلمه کلیدی، مکالمه را به سرعت پیش ببرند. برای استفاده از Quick Reply، ابتدا باید حساب کاربری خود را به حالت تجاری تغییر دهید. برای این کار، مراحل زیر را طی کنید:

۱. وارد حساب کاربری خود شوید.
۲. به تنظیمات حساب کاربری بروید.
۳. در بخش تنظیمات، گزینه ” تبدیل به حساب تجاری ” را پیدا کنید و بر روی آن کلیک کنید.
۴. دستورالعمل‌های راهنما را دنبال کنید تا حساب کاربری خود را به حالت تجاری تبدیل کنید.
۵. پس از تبدیل حساب کاربری، به تنظیمات دایرکت اینستاگرام بروید.
۶. قسمت Quick Reply را پیدا کنید و آن را فعال کنید.

حالا شما می‌توانید از قابلیت Quick Reply در دایرکت اینستاگرام استفاده کنید و با استفاده از کلمات کلیدی، مکالمه را به سرعت پیش ببرید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *