افزایش فالوور در اینستاگرام

بحث افزایش فالوور اینستاگرام چیزی است که این روزها همه به دنبال آن هستند. اما واقعا چگونه می‌توان فالوور بیشتری جذب کرد؟می‌دانم که شما راه‌حل‌های زیادی برای افزایش فالوور  در اینستاگرام امتحان کرده‌اید. حتی ممکن است بارها با رویای موفقیت در اینستاگرام رویاپردازی کرده باشید

شاید شما به روش‌های مختلف چند صد فالوور به دست آورده باشید، اما ناگهان چند روز بعد،بخش بزرگی از آنها را از دست داده باشید.شاید این مسئله دلهره‌آور باشد.

اما خبر خوب این است که شما به جای مناسبی برای کسب اطلاعات بیشتر برای زیاد کردن فالوور اینستاگرام آمده‌اید! نوین مارکتینگ به عنوان اولین پارتنر رسمی تبلیغ در گوگل شما را در این مقاله برای جذب فالوور راهنمایی خواهد کرد. قطعا کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد تا فالوورهای خود را از دست ندهید. و این فقط شامل جذب فالوورهای جدید به اینستاگرام نمی‌شود؛ بلکه سبب هدایت آن‌ها به سمت کسب و کار شما خواهد شد و این به خدمات سئو سایت شما نیز کمک خواهد کرد.

در این مقاله، قصد دارم بهترین و اساسی‌ترین شیوه‌های جذب فالوور اینستاگرام را به شما معرفی کرده و درباره آنها توضیح دهم، فالوورهایی که واقعا به محتوای شما علاقمند هستند و با استفاده بیشتر از حساب شما، به رشد پروفایل شما کمک می‌کنند.

بخوانید:چگونه امنیت پیج اینستاگرام را بالا ببریم؟

 

1-تصویر پروفایل جذاب و بیو عالی

در اینستاگرام، تصویر پروفایل مانند ویترین مغازه است.پس اگر تصویر پروفایل جذابی داشته باشید ،در جذب مخاطب نیز تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است و حرف اول و آخر را در اینستاگرام تصاویر هستند که می زنند.باید تصاویر جذاب و خلاقانه تولید کنید و در پروفایل تان منتشر کنید. طوری که در نگاه اول کاربران تان مجذوب پروفایل شما شوند و تمایل پیدا کنند تا شما را سریع تر دنبال کنند.در کنار تصویر جذاب پروفایل، باید بیو پیجتان نیز عالی و مرتبط با موضوع پیجتان باشد تا باعث ترغیب مخاطب به دنبال کردن پیجتان باشد.

2-استفاده از هشتگ ها

در اینستاگرام قابلیت دنبال کردن هشتگ ها نیز وجود دارد.از آنجایی که اینستاگرام یک برنامه با کاربرد شبکه اجتماعی است،استفاده از هشتگ های مناسب و متناسب با موضوع پیجتان میتواند به بهتر دیده شدن و افزایش فالوور پیجتان کمک کند.لیستی از داغترین و پر طرفدار ترین هشتگ های مرتبط با پیجتان را پیدا کرده و از آنها در پستهای اینستاگرامی خود استفاده کنید تا به این صورت پست های پیج شما نیز هنگام جستجوی آن هشتگ ها دیده شوند.

چگونه فالوور پیج خود را افزایش دهیم

3-تعامل و ارتباط با پیج های هم موضوع

یکی از سودمند ترین کارهایی که در فعالیت های اینستاگرامی خود می توانید انجام دهید تعامل با پیج های هم حوزه خود است. اگر در اینستاگرام فعال باشید نیازی نیست بگردید تا هم حوزه ای های خود را پیدا کنید. به طور طبیعی با آن ها برخورد می کنید. فقط کافی است با آن ها رابطه برقرار کنید.

پیج های هم حوزه خود را فالو کنید و پیگیر فعالیت های آن ها در اینستاگرام باشید. از طریق دایرکت با آن ها در تماس باشید و سعی کنید هر از گاهی با آن ها تبادل داشته باشید. تبادل با پیج های هم حوزه خود باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما می شود و همچنین هدفمندترین افراد را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد.

علاوه بر این زمانی که با پیج هایی که موضوع کاریشان با شما یکی است تعامل داشته باشید شانس این را پیدا خواهید کرد که در لیست Suggestion یا لیست پیشنهادات آن ها قرار بگیرید و این هم باعث می شود فالوور های پیج اینستاگرام شما روز به روز افزایش پیدا کنند.

چگونه فالوور پیج خود را افزایش دهیم

4-استفاده از وبسایت

اگر وبسایتی دارید،میتوانید استفاده های سودمندی جهت افزایش فالوور پیجتان داشته باشید.روزانه بازدید کننده های زیادی از طریق جستجوی گوگل به وبسایت شما هدایت میشوند که میتوانید با قرار دادن بنر پیج خود اقدام به افزایش فالوور بکنید.در قسمت تماس با ما سایت خود نیز حتما آیدی پیج خود را به عنوان یکی از راههای ارتباطی قرار دهید.

هر از گاهی سعی کنید از طریق خبرنامه ایمیلی سایت تان کاربرانتان را دعوت به فالو کردن پیج اینستاگرام تان کنید. همیشه یک پیشنهاد ویژه و رد نشدنی لازم است تا به دعوت به اقدام شما پاسخ مثبت دهند. پس حتما پیشنهاد ویژه ای برای کاربرانتان در نظر داشته باشید.

شاید خیلی از اعضای سایت شما تا الان اینستاگرام تان را دنبال نکرده اند. با قرار دادن اینستاگرام خود در امضای ایمیل های ارسالی تان می توانید اینستاگرام خود را به آن ها به عنوان یکی از راه های ارتباطی معرفی کنید. همچنین در صورت فوروارد شدن ایمیل ها توسط اعضای تان ممکن است افراد بیشتری با اینستاگرام شما آشنا شوند.

5-تحلیل رفتار کاربران

تحلیل رفتار کاربران باعث بهبود کیفیت کار شما می شود.باید همیشه از کمبود ها و نیازهای کاربرانتان آگاه باشید. به خاطر اینکه با بررسی رفتار کاربرانتان متوجه این می شوید که دقیقا آن ها به چه چیزهایی علاقه دارند و به دنبال چه هستند.

اینستاگرام ابزاری به نام Insight را در اختیار حساب های تجاری قرار داده است که با استفاده از این ابزار به راحتی می توانید پی ببرید که محتوایی که تولید می کنید تا چه مقدار برای کاربرانتان جذاب است و تا چه حدی در راستای هدف خود پیش می روید.

در این صورت می توانید محتوای تولیدی خود را بهبود ببخشید و همین باعث می شود در جذب فالوور برای پیج خود هم پیشرفت داشته باشید.

چگونه فالوور پیج خود را افزایش دهیم

6-استفاده از دیگر ابزار ها و شبکه های اجتماعی

یکی از روشهای افزایش فالوور، استفاده از دیگر شبکه های اجتماعی مانند تلگرام،لینکدین،توییتر،فیسبوک و … است.در قسمت بیو پروفایل خود آدرس صفحه اینستاگرام خود را قرار دهید.

در انتهای فایل های صوتی یا ویدیوهایی که منتشر می کنید حتما به این اشاره کنید که شما را در اینستاگرام دنبال کنند. در بسیاری از مواقع اگر محتوای خوبی ارائه دهید مخاطبان علاقه مند می شوند تا پیگیر کار شما شوند. فایل های صوتی یا ویدیو ها بیشتر طرفدار دارند.

7-استفاده از رباتهای اینستاگرامی

یکی از روش های افزایش فالوور واقعی و هدفمند اینستاگرام استفاده از ربات اینستاگرام است. سایت هایی هستند که ربات های اینستاگرامی تحت وب ارائه می کنند. ربات های اینستاگرامی یکی از بهترین ابزار برای تعامل با کاربران محسوب می شوند.

با برنامه ریزی، ربات دقیقا کاری که شما می خواهید را انجام می دهد. مثلا لایک کردن عکس هایی با هشتگ های خاص، فالو کردن فالوور های یک پیج خاص، لایک کردن عکس هایی با نقشه خاص و … هر کاری که شما دوست داشته باشید ربات اینستاگرام برای شما انجام می دهد.از این رو ربات اینستاگرامی میتواند برای افزایش فالوور پیج شما موثر باشد.

8-تبلیغ در پیج های مرتبط

شما میتوانید در پیج های مرتبط ،پیج خود را تبلیغ کنید. در این روش ابتدا باید پیج های مرتبط با حوزه کاری تان را از طریق جست و جو بر اساس عنوان کاری یا هشتگ های مرتبط پیدا کنید و بعد از بررسی آن ها و مناسب دیدن وضعیت، برای تبلیغات با آن ها وارد مذاکره شوید.پیشنهاد میشود در پیجهایی که تبلیغات زیادی ندارند تبلیغ کنید تا نتیجه خوبی به همراه داشته باشد.

چگونه فالوور پیج خود را افزایش دهیم

9-تگ لوکیشن یادتان نرود

یکی از قابلیتهای بسیار خوب اینستاگرام،برچسب گذاری مکان یا تگ لوکیشن می باشد. اینستاگرام این قابلیت را دارد که پست های مرتبط را به افرادی که در آن منطقه حضور دارند نشان دهد. این کار نیز باعث افزایش دنبال کنندگان شما در اینستاگرام می شود.

چگونه فالوور پیج خود را افزایش دهیم


پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *